tirsdag 2. februar 2016

Mitt mål for 2016

Nå har jeg endelig kommet frem til mitt mål for 2016.
Jeg har tenkt mye på at mine mål som regel er "ned i vekt"eller "null sprekking".

Målet mitt mot sommeren i år er at jeg skal bli bedre på å tillate meg sprekker, men ikke overspise når jeg har cheat day. Min største utfordring er at jeg blir helt støvsuger når jeg lar meg selv spise sukker.

Hovedregel er at lengden på sprekken rettes opp av dobbelt så lenge på rett kjøl.
Altså at hvis jeg holder meg til et døgn med sprekk.. så tar det som regel to døgn med "rett kjøl" for å hente det inn.

Men i desember hadde jeg tre uker med veldig mye kalorier og mange usunne valg. Det betyr at mine seks første uker i 2016 handler om å rette det opp. Nå er vi 4 uker ut i det nye året og jeg har skrelt alt, men det har vært hardt.

Så tilbake til målet mitt: Sprekker er greit, men overspising og matmaraton er IKKE nødvendig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar